HEMA account
Vanaf maandag 10 februari 2025 zijn er nieuwe functionaliteiten op hema.nl! Doe je altijd aankopen met je HEMA pas? Dan zie je jouw aankopen terug op hema.nl. Log in op hema.nl en ga naar mijn aankopen.
Als je onder mijn aankopen klikt op bekijk de details, dan zie je het volgende:
- De kassabon van je aankoop.
- Hoe je hebt betaald. Bijvoorbeeld met je bankpas of een cadeaukaart.
- De korting die je hebt gekregen op je aankoop.
- Klik je op totaal aan kortingen? Dan zie je je soort gekregen korting.
- In welke HEMA winkel je de aankoop hebt gedaan.
- Of je je online bestelling hebt opgehaald in een HEMA winkel of dat het gaat om een thuisbestelling.
- De factuur van je bestelling.
- Je creditnota als je producten hebt geretourneerd.
- Je ziet wanneer je iets hebt geretourneerd.
Ontvang je liever geen mailtjes meer van ons? Klik dan op de uitschrijflink onderaan de e-mail die je van ons hebt ontvangen. Of schrijf je uit voor onze HEMA nieuwsbrief:
via hema.nl
- Log in op hema.nl.
- Ga naar mijn gegevens.
- Bij nieuwsbrief geef je aan wat je wel en niet wilt ontvangen.
via de HEMA-app
- Ga naar mijn HEMA.
- Klik onderaan bij instellingen op meldingen.
- Kies voor nieuwsbrief en zet de schuifjes uit.
Nog geen HEMA account?
Ga dan naar hema.nl/nieuwsbriefvoorkeurenguest om je af te melden voor onze HEMA nieuwsbrief.
Je bent van harte welkom in de HEMA winkels. Om te zorgen voor een fijne winkelervaring, heeft HEMA duidelijke huisregels. Ga je naar een van onze HEMA winkels? Dan ga je akkoord met onderstaande huisregels.
HEMA zit ook op social media platforms. We vinden dit een uitstekende plek om verhalen van HEMA met onze klanten te delen en zo in gesprek te gaan met onze fans. Je kunt altijd bij ons terecht met klachten, ideeën en alles wat je graag met HEMA wilt bespreken.
Om het gezellig te houden, vind je hieronder onze huisregels:
- HEMA vraagt je vriendelijk gebruik te maken van een winkelmandje. Het is niet toegestaan om winkelwagens van andere winkelbedrijven te gebruiken.
- Het is belangrijk dat we jou altijd kunnen identificeren. Zorg daarom dat je gezicht herkenbaar is. Het is dus niet toegestaan om bijvoorbeeld een capuchon op te houden.
- Het is niet toegestaan om andere ruimtes dan de verkoopvloer of de klantenlift te betreden.
- Huisdieren worden niet toegelaten in onze HEMA winkels. Natuurlijk zijn blindengeleidehonden en hulphonden wel toegestaan.
- Eten en drinken is alleen toegestaan in de aanwezige horecaruimtes.
- Het is niet toegestaan om in de HEMA winkels te roken.
- Het op discrete wijze geven van borstvoeding is toegestaan in de aanwezige horecaruimtes.
- Het is niet toegestaan om HEMA producten uit het zicht bij je te dragen voordat je betaald hebt.
- Bij het gebruik van de zelfscankassa van HEMA kan je zelf boodschappen scannen en afrekenen. Onze medewerkers helpen je waar nodig. We voeren steekproefsgewijs controles uit of alle producten zijn gescand. Maak je gebruik van de zelfscankassa? Dan stem je in dat wij een controle mogen uitvoeren. Als je niet alle producten scant, kunnen we dit beschouwen als diefstal en volgt er mogelijk een aangifte.
- HEMA heeft producten zichtbaar en onzichtbaar beveiligd. Als het alarm afgaat, vraagt HEMA je vriendelijk mee te werken aan nader onderzoek van kleding en tassen en de aankoopbon te tonen, om misverstanden te voorkomen.
- HEMA doet onder meer aangifte bij de politie als er:
- sprake is van winkeldiefstal.
- medewerkers worden bedreigd of lastig gevallen.
- vals geld wordt uitgegeven.
- HEMA legt iedere winkeldief een civielrechtelijke boete op van 181,- euro voor het oponthoud en de overlast.
- Er is camera-apparatuur voor de veiligheid van onze klant en medewerker, maar het wordt ook gebruikt voor de opsporing van winkeldiefstallen en andere delicten. HEMA gaat hier met grote zorgvuldigheid mee om en neemt de wettelijke regelgeving met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens nauw in acht.
- HEMA controleert als standaardprocedure al het geld op echtheidskenmerken. HEMA accepteert geen biljetten hoger dan 100,- euro.
- HEMA rondt contante betalingen af op 0,05 euro.
- Medewerkers romen het geld tijdig en vaak af en hebben geen toegang tot de kluis. Er wordt gebruik gemaakt van tijdsvertragers.
- Ruilen bij HEMA kan uitsluitend met een aankoopbon of een ander geldig aankoopbewijs binnen 30 dagen. Bewaar altijd je bon en zorg dat het product en de verpakking onbeschadigd blijven als je het wilt ruilen. Geldige aankoopbewijzen zijn:
-
- De papieren kassabon
- HEMA app: de QR-code bij 'mijn aankopen'.
- HEMA website: de downloadbare bon bij 'mijn aankopen'.
- Laat je je bestelling thuisbezorgen? Neem je digitale factuur of de QR-code mee.
-
- In het kader van goede orde en veiligheid is het van groot belang dat de instructies van het winkelpersoneel altijd strikt worden opgevolgd.
- HEMA heeft de mogelijkheid haar klanten een landelijke winkelontzegging voor de duur van maximaal 1 jaar op te leggen wanneer de huisregels niet worden nageleefd.
Zo maak je een HEMA account aan:
- Klik bovenaan de pagina op inloggen.
- Vul bij nieuw bij HEMA je e-mailadres in en klik op account aanmaken.
- Kies een wachtwoord en vul je persoonlijke gegevens in.
- Ga akkoord met de voorwaarden en klik op meld je aan. Je bent nu geregistreerd en ontvangt een bevestiging per e-mail.
Zo maak je een HEMA account aan:
- Klik bovenaan de pagina op inloggen en kies daarna voor aanmelden.
- Vul je persoonlijke gegevens en kies een wachtwoord.
- Klik op aanmelden.
Je bent nu geregistreerd en ontvangt een bevestiging per e-mail.
Op mijn HEMA staan al jouw persoonlijke gegevens en zie je een overzicht van al jouw bestellingen. Let op: voor online bestelde tickets is er geen persoonlijke pagina. De HEMA fotoservice heeft een eigen omgeving voor alleen fotobestellingen.
aanpassen gegevens of verwijderen account
Onder mijn HEMA gegevens pas je je persoonlijke gegevens aan. Hier verwijder je ook je account. Je ontvangt per e-mail een bevestiging.
Wil je weten hoe HEMA omgaat met jouw privacy? HEMA respecteert de privacy van de bezoekers van haar website en zorgt dat de gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wil je hier meer over weten, lees dan ons privacystatement.
Allereerst gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies. Neem contact op met onze HEMA klantenservice en dan helpen we je graag. Om het account te verwijderen, hebben we een aantal gegevens van de overledene nodig.
- naam
- e-mailadres
- een kopie/foto van de overlijdensakte of een kopie/foto van de rouwkaart
- e-mailadres contactpersoon of nabestaande